Beoordelingen van Bram Ladage Hoogvliet

Recente recensies

5.0
schipper
28 maart 2025

kroket goed patat zozo.

Reactie van Bram Ladage

Beste Schipper, bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij hopen u snel weer te mogen voorzien van een bestelling zodat wij u opnieuw kunnen proberen te overtuigen van de smaak. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Audrey
22 maart 2025

Eerlijk gezegd ben ik voor de zoveelste keer teleurgesteld omdat er voor de 3e keer iets niet klopte aan onze bestelling. Vorige keer ontbraken 2 potjes pindasaus,daarna de uienringen aan de berenklauw en vandaag ontvingen we maar 1 ipv 2 frikadellen. We betalen veel geld om bij jullie een bestelling te doen en dan verwacht je van jullie de zorgvuldigheid van een complete bestelling. Ik ben er een beetje klaar mee. Volgende keer wellicht niet meer bij bram bestellen.

Reactie van Bram Ladage

Beste Audrey, excuses voor dit ongemak! Dit is niet wat u van ons mag verwachten. Ik heb u prive een mail gestuurd met een passende oplossing. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

VDE
22 maart 2025
Reactie van Bram Ladage

Beste fam vd Ent, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een positieve review achter te laten. Altijd leuk om u weer aan de winkel te zien en u de lekkerste patat van Nederland te mogen meegeven. Tot snel weer, groetjes team Bram Ladage Hoogvliet

schipper
21 maart 2025

friet zozo maar de rest is goed.

Natalja Johann
19 maart 2025

Heerlijke fritesmaaltijd, goed en zalig gegeten!!

Reactie van Bram Ladage

Lieve Natalja, bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze mooie review achter te laten! Het doet ons goed te lezen dat alles naar wens was. Hopelijk mogen wij u snel weer voorzien van de lekkerste patat van het land! Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Esmiralda
19 maart 2025

Altijd vriendelijk. Die knapperd rende nog achter me aan omdat er iets niet bij zat. Lief!!!

Reactie van Bram Ladage

Lieve Esmiralda, bedankt voor uw originele en positieve review! Onze toppers rennen met liefde achter u aan ;) Toch gaan we ervoor zorgen dat u volgende keer alles direct in de tas heeft. Tot snel! Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

schipper
12 maart 2025

friet zozo rest in orde.

Reactie van Bram Ladage

Beste Schipper, bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij zullen de volgende keer uw patat met éxtra liefde bereiden. Zodat dat patat niet zo zo is maar zó lekker! Tot snel, groetjes team Bram Ladage Hoogvliet

Rafa
7 maart 2025

Alles was lekker en snel klaar maar er zat veel te weinig vlees bij de patat stoofvlees, voor €10 verwacht ik dat goed gevoeld is dat vanaf begin tot einde patat en vlees te eten is nu was 3 happen vlees en de rest alleen maar patat…

Reactie van Bram Ladage

Beste Rafa, wat spijtig te lezen dat u graag wat extra vlees zou willen bij de stoof. Gelukkig kunt u deze optie aanvinken en kunt u van boven tot onder genieten van het lekkere stoofvlees! Tot snel, groetjes team Bram Ladage Hoogvliet

Edwin Quak
7 maart 2025
Reactie van Bram Ladage

Beste Edwin, bedankt voor uw 5 sterren review! Het doet ons goed te lezen dat alles naar wens was. Zien we u snel weer? Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Jennifer
5 maart 2025

Helaas bleek verkeerd bezorgd ze zijn was wat koud geworden. Werd wel aan geboden nieuw te brengen maar we hadden een kind wat ook wel weer naar bed moest.

Reactie van Bram Ladage

Beste Jennifer, wat vervelend om te horen! Wij zullen in de toekomst beter op letten zodat u in een keer kunt genieten van onze overheerlijke Brammetjes. Hopelijk tot snel, groetjes Bram Ladage Hoogvliet

Yolanda Klaassen
4 maart 2025
Reactie van Bram Ladage

Beste Yolanda, wat een mooie review! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw prettige ervaring met ons te delen. Wij hopen dit vaker voor u te mogen doen, hopelijk tot snel. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Mark
4 maart 2025

Patat was droog, maar dat was niet het ergste. Ik ben bram ladage in spijkenisse ontvlucht omdat mijn bestelling vaak niet compleet was. Nu hier weer hetzelfde. Gevolg van met elkaar dollende kinderen die zonder supervisie een zaak dienen te runnen.

Reactie van Bram Ladage

Beste Mark, wat vervelend om te lezen dat uw bestelling niet was wat u verwachte. Ik heb u een persoonlijke mail gestuurd waarin ik graag meer zou willen weten over uw ervaring. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Petra
3 maart 2025
Reactie van Bram Ladage

Beste Petra, bedankt voor deze mooie review! Wij zijn erg blij als team dat wij u een prettige ervaring hebben kunnen geven. Hopelijk tot snel! Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

schipper
25 februari 2025

patat is voor de helft eetbaar zijn allemaal harde donkere stukjes. heb het bewaard. rest is goed.

Reactie van Bram Ladage

Beste Schipper, wat vervelend om te horen dat de patat niet van goede kwaliteit was. Ik heb u prive een mail gestuurd met een passende oplossing. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Korrie Lugt
24 februari 2025

Geen

Reactie van Bram Ladage

Beste Korrie, bedankt voor uw positieve review. Hij is kort maar krachtig!

Sophia
24 februari 2025

Online besteld duidelijk aangeven en gevraagd de berenklauw goed door te bakken zodat de uien ook gebakken zijn . Dit vragen wij altijd en wederom krijgen wij een berenklauw waar de uien helemaal rauw van zijn en het gehakt is net niet meer bevroren . Heel jammer dit volgende keer gaan we toch maar weer naar een ander toe. Personeel tijdens afhalen is wel vriendelijk.

Reactie van Bram Ladage

Beste Sophia, excuses voor dit ongemak! U mag een betere kwaliteit verwachten van ons. Ik heb u persoonlijk een mail gestuurd met daarin een gepaste oplossing. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Hr.Hennie van Soerland
23 februari 2025

Personeel ongeintereseerd in klanten zijn allen met elkaar in gesprek. Bestelling via internet om 18.20 klaar moeten zijn. Tegen 18.30 gevraagd naar mijn bestelling .ondernam aktie bon hing boven oven maar collega's waren belangrijker,opmerking uw bestelling komt eraan, Alles moest nog gebakken worden . Collega die later kwam heeft excuses gemaakt en heeft een milkshake aangeboden als Goed maker.

Reactie van Bram Ladage

Beste Hennie, zoals u de situatie omschrijft is niet wat u van ons mag verwachten. Dit zal besproken worden met het personeel om ervoor te zorgen dat dit niet nogmaals zal gebeuren. Hopelijk heeft de milkshake en uw bestelling het ongemak verzacht. Bedankt voor uw feedback en gaan hiermee aan de slag. Tot snel, groetjes team Bram Ladage Hoogvliet

Berry van der stel
22 februari 2025

Online makkelijk te regelen 1800 afgesproken helaas 10 min later klaar . Eten was heerlijk

Reactie van Bram Ladage

Beste Berry, excuses dat u eventjes op ons heeft moeten wachten. Gelukkig heeft smaak en kwaliteit het goed gemaakt. Voortaan kunt de bestelling gereed verwachten op uw gewenste moment. Tot snel! Groetjes Bram Ladage Hoogvliet

Marlies Tump
22 februari 2025

Zo heel af en toe een Brammetje met een Mexicano. Gewoon geweldig!!

Reactie van Bram Ladage

Beste Marlies, dat is de aller lekkerste manier om jezelf zo nu en dan goed te verwennen! Wij bereiden dit uiteraard met liefde voor u. Hopelijk tot snel weer, groetjes team Bram Ladage Hoogvliet

Korrie Lugt
21 februari 2025

Eerst je browser toevoegen als het niet lukt IDEAL te betalen. 🙃

Reactie van Bram Ladage

Beste Korrie, bedankt voor de tip! En wat fijn om te horen dat het bestellen als nog gelukt is én naar wens was. Ons top team staat altijd voor u klaar. Tot kijk, groetjes team Bram Ladage Hoogvliet

Anne-Willem Rowaan
14 februari 2025

Goede kwaliteit. Handig om te bestellen via de website. Bestelling op aangegeven tijd klaar.

Reactie van Bram Ladage

Beste Rowaan, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een positieve review achter te laten. Fijn dat alles naar wens was en u de site zo gemakkelijk vind in gebruik. Tot de volgende! Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Annie
11 februari 2025

Miste 2 bitterballen

Reactie van Bram Ladage

Beste Annie, bedankt voor uw review. Onze excuses voor de twee bitterballen! Er is iemand bij ons geweest die niet goed geteld heeft. Gelukkig was verder alles naar wens. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

G van Driel
10 februari 2025

Erg lekker !!

Reactie van Bram Ladage

Beste van Driel, fijn dat we voor u de lekkerste patat van het land mochten serveren. Zo een goud-gele Bram doet iedereen goed. Tot snel! Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Ben
8 februari 2025
Reactie van Bram Ladage

Beste Ben, wauw 5 uit 5! Dat maakte onze dag. Wij waarderen dat u de tijd heeft genomen om deze mooie review achter te laten. Tot kijk! Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

R.M.N
8 februari 2025

Bestelling op tijd geleverd- had nog wel iets warmer gemogen.

Reactie van Bram Ladage

Beste RMN, wat fijn om te horen dat uw bestelling op het gewenste tijdstip bezorgd is. Wij zullen in her vervolg ons best doen om de temperatuur van uw bestelling te verbeteren. Hopelijk tot snel! Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Van Vliet
5 februari 2025

Nieuwe producten uitgeprobeerd en in 1 woord geweldig. Levering precies op afgesproken tijdstip.

Reactie van Bram Ladage

Beste van Vliet, wat fijn dat onze nieuwe producten zo goed gesmaakt hebben! Wij doen onze uiterste best de bestellingen precies te leveren. Het doet ons goed dat u dit waardeert en benoemd. Tot snel, groetjes Bram Ladage Hoogvliet

schipper
4 februari 2025

friet niet lekker hoop harde stukken de rest was goed.

Reactie van Bram Ladage

Beste Schipper, bedankt voor uw review. Harde stukken in de patat is niet wat u van ons mag verwachten. Wij zullen hier alert op zijn zodat dit in de toekomst niet opnieuw gebeurd. Hopelijk tot snel, groetjes team Bram Ladaga Hoogvliet

schipper
29 januari 2025

eten was goed

Reactie van Bram Ladage

Beste Schiller, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een positieve review achter te laten. Wij hopen u snel weer te zien en dan gaan we voor de 5 sterren! Goed weekend en groetjes van team Bram Ladage Hoogvliet

Cindy Rijke
28 januari 2025

Deze keer was helemaal TOP!! Bedankt voor de goede service!

Reactie van Bram Ladage

Beste Cindy, wat lief dat u zo een enthousiaste en positieve review achter laat! Fijn dat we u weer hebben kunnen laten genieten van onze overheerlijke goud-gele Brammetjes. Tot snel weer, groetjes team Bram Ladage Hoogvliet

Denise
25 januari 2025

Super! Was heerlijk.

Reactie van Bram Ladage

Beste Denise, bedankt voor uw 5-sterren review! Het doet ons goed te lezen dat alles naar wens was. We hopen u snel weer te mogen begroeten aan onze winkel. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

schipper
22 januari 2025

snacks goed patat nog steeds niet lekker.

Reactie van Bram Ladage

Beste Schipper, bedankt voor uw review! Wat fijn dat de snacks zo goed in de smaak vallen. Wij hopen u als nog te kunnen overtuigen van de smaak van onze ongeschilde patat. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Esmeralda
21 januari 2025

Vriendelijk personeel, eten was optijd klaar en netjes verpakt 😀

Reactie van Bram Ladage

Beste Esmeralda, wat lief uw compliment! Dat maakt echt onze dag, daar doen wij het dagelijks voor. Wat fijn dat alles naar wens was, wij hopen u snel weer te zien. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Cindy Rijke
21 januari 2025

3x Grote Bram besteld, maar de hoeveelheid patat was zeer matig, vergeleken bij eerdere Grote Bram bestellingen. Deze keer het idee dat er 3x Middel Bram geleverd waren. Erover gebeld maar er werd ons verteld dat ze Grote Bram geleverd hadden. Jammer dat jullie hier niets mee doen!

Reactie van Bram Ladage

Beste Cindy, excuses voor dit ongemak. Ik heb u een persoonlijk bericht gestuurd met een passende oplossing. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Yolanda Klaassen
12 januari 2025

Vroeg besteld maar klokslag op tijd.

Reactie van Bram Ladage

Beste Yolanda, wat lief dat u een mooie review achter laat bij ons. Wij doen altijd onze uiterste best om kwaliteit op uw gewenste tijdstip te leveren! Tot snel weer, groetjes team Bram Ladage Hoogvliet

Hr.Hennie
6 januari 2025
Reactie van Bram Ladage

Beste Hennie, bedankt voor uw review! Volgende keer gaan we voor 5 sterren! Tot snel, groetjes team Bram Ladage Hoogvliet

Petra
1 januari 2025

Zoals altijd heerlijke patat. Snel bezorgd en nog heerlijk warm.

Reactie van Bram Ladage

Beste Petra, wat lekker dat u zo heeft genoten van onze Brammetjes. Zoals u schrijft is precies waar wij het voor doen! Hopelijk tot snel, groetjes team Bram Ladage Hoogvliet

Ela
30 december 2025

Alles ging goed, lekker patat. Helaas is er geen andere keuze dan halal. Dat vind ik niet ok.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Bram Ladage

Beste Ela, wat goed om te horen dat de patat lekker was! Wij proberen om voor iedere doelgroep zo veel mogelijk aan hun wensen te voldoen, producten aanbieden is er een van. Onze halal snacks zijn allemaal erg smakelijk! Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Vd voorn
13 december 2024

2 friet oa in de bestelling 1 woog 155 gram de andere 160 met saus a ruim 7 euro dit kan echt niet.. wilde wel na sturen dus dat is netjes echter kwam dat niet uit

Reactie van Bram Ladage

Beste vd Voorn, wat spijtig dit te lezen. Zoals telefonisch ook aangegeven, hopen wij dat u zich in de toekomst nog bedenkt. Wij zouden u graag willen laten zien wat u wel mag verwachten van onze Brammetjes.

Kai
6 december 2024

Geweldige service en lekker als altijd

Reactie van Bram Ladage

Beste Kai, bedankt voor uw positieve review! Service en kwaliteit staan bij ons bovenaan, fijn dat u dit zo ervaren heeft. Hopelijk tot snel weer! Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Bey
28 november 2024

Altijd lekker en ideaal voor mij dat jullie bezorgen. Heb lekker gegeten op mijn werk en netjes op tijd bezorgd. Top!!!

Reactie van Bram Ladage

Beste Bey, bedankt voor u mooie review! Het doet ons goed te lezen dat het lekker was. Wij bereiden uw eten met liefde en proberen deze stipt te leveren op het gewenste moment. Tot snel weer! Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

schipper
28 november 2024

patat onsmakelijk rest was goed.

Reactie van Bram Ladage

Beste Schipper, Onsmakelijk is niet hoe onze Brammetjes horen te zijn. Krokant van buiten, zacht van binnen en vol van smaak! Zo horen ze te zijn. Wij hopen u snel weer te mogen begroeten aan onze winkel. Zodat wij u kunnen laten ervaren hoe het wel hoort. Tot kijk, groetjes team Bram Ladage Hoogvliet

Arjan
27 november 2024

Bezorging was zo snel dat ik nog niet eens de borden klaar had staan. Kwaliteit kent iedereen dus daar valt weinig aan toe te voegen. Fijn adresje.

Reactie van Bram Ladage

Beste Arjan, dit is de snelheid wat u van ons mag verwachten! Wij doen onze uiterste beste alles zo snel en goed mogelijk te bezorgen. Bedankt voor uw review! Tot snel, groetjes team Bram Ladage Hoogvliet

schipper
25 november 2024

is in orde

Reactie van Bram Ladage

Beste Schipper, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten! De volgende keer gaan wij voor 5 sterren. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Barbera
21 november 2024

Had gebeld ik stond voor de brug en mijn eten zou warm gehouden worden. Warm was het maar dichte doos dus slap en klef. Betaal genoeg en toch weer net niet. En verkeerde deksel il mijn milkshake gekregen en die viel dus om in de auto en alles zat onder. Geweldig!!!

Reactie van Bram Ladage

Beste Barbera, wat vervelend om te lezen dat niet alles naar wens was. Wij hebben onze uiterste best gedaan om gepaste service te verlenen en uw eten warm te houden. Het is belangrijk dat de deksel van de doos gesloten blijft om de temperatuur en kwaliteit zo lang mogelijk te waarborgen. Wij hopen u snel weer te zien. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Hennie
18 november 2024
Reactie van Bram Ladage

Beste Hennie, bedankt voor het delen van u mening. Dat waarderen wij! Volgende keer gaan wij voor de 5-sterren. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Van Halderen
9 november 2024

Top team en de kipburger met patat smaakte erg goed 👍

Reactie van Bram Ladage

Beste van Halderen, wat fijn dat alles goed gesmaakt heeft! U bent altijd van harte welkom om opnieuw via onze site te bestellen. Zodat u en uw dochter uit werk direct kunnen genieten. Tot snel! Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Marieke
8 november 2024

Lauw 20 min te laat alles door elkaar gehusseld in de zakjes!

Reactie van Bram Ladage

Beste Marieke, dat is niet wat u van ons mag verwachten. Onze excuses hiervoor! Wij hebben u prive een mail gestuurd met een passende oplossing. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Lies
5 november 2024

De patat was Heerlijk, extra doorgebakken zoals wij dat graag lusten, joppie sausje bij de verse kipstukjes hmmmm. Niet te vaak , dan blijft t bijzonder😍

Reactie van Bram Ladage

Beste Lies, wat heeft u een leuke review achter gelaten zeg! Het doet ons enorm goed dit te lezen. Wij zijn zelf ook heel erg fan van de kipstukjes. We hopen u snel weer te zien! Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Mario Roodenburg
1 november 2024

Kwaliteit was goed en optijd bezorgd.

Reactie van Bram Ladage

Beste Mario, bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze positieve review achter te laten! Wij doen ons uiterste best om uw bestelling om het gewenste tijdstip te leveren. Tot snel! Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Dick Aalbers
1 november 2024

2 kleine en 1 grote milkshake gekregen ipv de bestelde 2 grote en 1 kleine. kan gebeuren! verder altijd heel tevreden met kwaliteit en uitvoering van bestellingen bij bram hoogvliet.

Reactie van Bram Ladage

Beste Dick, oeps! Dat is een foutje van ons geweest. Excuses voor dit ongemak, we zullen dit met u goed maken. Verder zijn we blij te lezen dat alles goed gesmaakt heeft. Tot snel weer! Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Am
30 oktober 2024

Sinds Bram de patat met schil verkoopt, is het niet meer te eten. En zout gewoon de patat aub! Als je het thuis zelf moet doen, lukt het nooit gelijkmatig.

Reactie van Bram Ladage

Beste Am, wat jammer te horen dat u nog geen fan bent van onze patat met schil. Wat betreft het zout, wij doen dit inderdaad apart verpakken. Dit voorkomt dat het zout het vocht uit de patat trekt en deze slap wordt. Maar mocht u het zout er graag direct op willen hebben, doen wij dat voor u graag! Hopelijk tot snel! Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Peter stam
10 oktober 2024

Supersnelle levering binnen 19 minuten

Reactie van Bram Ladage

Beste Peter, bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze mooie review achter te laten. Wij doen altijd onze uiterste best om uw bestelling zsm en met de beste kwaliteit te bezorgen. Hopelijk tot snel! Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Linda van Hanswijk
27 september 2024

Lekker en snel. Jammer dat bij de kipfilet menu, de frietjes waren vergeten. Kan gebeuren...

Reactie van Bram Ladage

Beste Linda, onze excuses voor het missende patatje! Dat had niet mogen gebeuren. Gelukkig was u verder wel tevreden, hopelijk tot snel weer! Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Hans
26 september 2024

Prima op tijd bezorgd en goede kwaliteit. Patat met of zonder schil, maakt niet uit. De meeste schillen zitten aan de buitenkant van de aardappel. De Mexicano's: prima gekruid!

Reactie van Bram Ladage

Beste Hans, wat goed te horen dat u er zo in staat! Het optische verSCHIL is inderdaad erg klein en de smaak is nog als van ouds. De Mexicano is ook echt een favoriet van ons persoonlijk. Als fijnproever snapt u dat als geen ander. Hopelijk tot snel weer, groetjes team Bram Ladage Hoogvliet

Robbert De Zwaan
25 september 2024

Ik vind het minder dat jullie nu patat met schil verkopen. Ik vind dat ik daar uit moet kunnen kiezen. Ik vond de oude patat zonder schil veel lekkerder

Reactie van Bram Ladage

Beste Robbert, wat jammer dat u (nog) geen fan bent van onze aardappelen met schil. Wij hopen dat u begrip heeft voor het feit dat wij helaas niet de keuze wel of geen schil kunnen aanbieden. U mag wel van ons verwachten dat elke goud-gele knol met extra liefde gebakken wordt voor u. Wij hopen u daarmee als nog te kunnen overtuigen van de smaak. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Trudi
24 september 2024

Snel gebracht en lekker!

Reactie van Bram Ladage

Beste Trudi, bedankt dat u de tijd genomen heeft om deze mooie review te schrijven. We doen onze uiterste best om alles zo spoedig mogelijk met de beste kwaliteit te leveren. Wij hopen u snel weer te mogen voorzien van de lekkerste patat en snacks van het land! Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

schipper
20 september 2024

patat met schil niet lekker

Reactie van Bram Ladage

Beste Schipper, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wat vervelend om te horen dat u nog geen fan bent van onze patat met schil. Wij hopen u te kunnen overtuigen zodat u kunt blijven genieten van onze patat. Groetjes team Bram Ladage Hoogvliet.

Hans
9 september 2024

De kroket was plat en de inhoud zat door zakje.

Reactie van Bram Ladage

Beste Hans, dat is erg vervelend. Ik heb u prive een mailtje gestuurd met een passende oplossing. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Hans sns
5 september 2024

Ik mag niet met volle mond praten

Reactie van Bram Ladage

Beste hans, uw humor verdiend ook zeker 5 sterren! Wij hopen dat alles gesmaakt heeft zodat wij u snel weer mogen begroeten. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

schipper
5 september 2024

eten was goed.

Reactie van Bram Ladage

Beste Schipper, bedankt dat u de tijd genomen heeft voor het schrijven van deze review. Wij hopen u snel weer te mogen voorzien van de lekkerste patat van het land. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Linda
27 juli 2024

Goede smaak. Milkshake was vergeten maar snel opgelost.

Reactie van Bram Ladage

Beste Linda, wat fijn dat we het op deze manier hebben kunnen oplossen. Hopelijk tot snel! En dan zorgen wij dat alles in één keer naar wens is. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Jara Skokan
23 juli 2024

Bram Ladage is voor iedereen een topper!!!

Reactie van Bram Ladage

Beste Jara, wat ontzettend fijn dat u net zo fan bent als wij! Wij staan altijd graag voor u klaar. Hopelijk tot snel, groetjes team Bram Ladage Hoogvliet.

-
19 juli 2024

Keurig op tijd klaar, netjes ingepakt, vriendelijk personeel.

Reactie van Bram Ladage

Bedankt! Wij doen ons uiterste best om ook op drukkere tijdstippen op de minuut uw bestelling klaar te hebben. Erg fijn te horen dat alles naar wens was, tot snel! Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Ron. Kouveld Camper
17 juli 2024

Helaas vanmiddag rond 17:20 uur pinstoring, alleen cash mogelijk ik ff pinnen en had cash 💰 🤗, bestelling gedaan helaas mijnheer kassa werkt ook niet we zijn het bellen ff geduld …. U kunt alleen online via website bestellen en betalen 💰 gedaan en we hadden onze patat van Bram dus grote 🙂 en heerlijk genoten frietjes 🍟 gegeten 🙏🏻👍🤩

Reactie van Bram Ladage

Beste Ron, wat fijn dat de problemen met het pinnen u niet hebben weerhouden om een Brammetje te scoren. Goed te zien dat het gesmaakt heeft, hopelijk tot snel weer. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Marloes
14 juli 2024

De vorige keer was de bestelling helaas niet compleet. Netjes een kortingscode gekregen en nu was alles helemaal in orde! Bedankt

Reactie van Bram Ladage

Beste Marloes, wat fijn dat we het op deze manier hebben kunnen oplossen en alles nu naar wens was! Hopelijk tot snel weer. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Anne
14 juli 2024

Patat half rauw, saus vergeten, uitjes vergeten. Veel geld voor eten wat onder de maat is

Reactie van Bram Ladage

Beste Anne, wat vervelend om te horen! Dit is niet de kwaliteit die u van ons mag verwachten. Om die reden heb ik u prive een mail gestuurd met een passende oplossing. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Paul Hof
13 juli 2024

Verbeterpunten heb niet. Uitstekende maaltijd en op de minute nauwkeurig bezorgt.

Reactie van Bram Ladage

Beste Paul, wat een mooi compliment. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wij gaan onze uiterste best doen dit niveau vast te houden. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Yolanda
10 juli 2024

Makkelijk te bestellen, snel bezorgd en mail met verwachte tijd. Super.

Reactie van Bram Ladage

Beste Yolanda, wat fijn dat u zo enthousiast bent over onze bezorging. Wij hopen u vaker te mogen voorzien van onze overheerlijke producten. Tot snel! Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

T
2 juli 2024
Reactie van Bram Ladage

Beste Tom, 5 sterren dit is wat wij graag willen zien! Fijn om te horen dat alles maar wens was. Hopelijk tot snel, groetjes team Bram Ladage Hoogvliet.

Barbera
1 juli 2024

Patat had iets harder gebakken mogen worden maar verder prima,

Reactie van Bram Ladage

Lieve Barbera, bedankt voor uw feedback. Wij gaan hiermee aan de slag. U bent ook van harte welkom om vooraf uw wensen zoals ietsjes doorgebakken aan te geven. Zowel online als aan de winkel is dit mogelijk. Dan gaat ons team van toppers dit direct voor u bewerkstelligen! Groetjes, team Bram Ladage Hoogvlirt

w
29 juni 2024

Burger is wat teleurstellend maar de patat is goed zoals altijd.

Reactie van Bram Ladage

Beste W, het doet ons goed te horen dat u een echte fan bent van onze patat! Wellicht is de rundvlees Bramburger of overheerlijke krokante kipburger een beter alternatief voor u? De kipburger is ook in de vega variant verkrijgbaar. Hopelijk tot snel! Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Ivon
28 juni 2024

Het is fijn dat je van te voren kan bestellen en aan kan geven hoelaat je het komt ophalen vooral als je in je pauze van werk snel wat wilt eten of drinken dan is het fijn zo via deze manier anders sta je lang te wachten en dan is je pauze alweer om.

Reactie van Bram Ladage

Lieve Ivon, bedankt dat u onze service op waarde schat! Het doet ons goed te lezen dat u zo tevreden bent. Zoals u omschrijft is precies waar onze afhaalwebsite handig voor is! Wij doen onze uiterste best om onze bestelling ook tijdens spitstijden stipt op tijd te hebben. Zodat u maximaal kunt genieten van uw Bram en uw pauze. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Bianca
23 juni 2024

Jullie moeten echt kijken naar een andere manier van bezorgen met betrekking tot de kipburgers. Vandaag was het ene broodje doorweekt van de saus, saus lag los in het bakje en het was gewoon echt een zooitje.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Bram Ladage

Beste Bianca, wat vervelend om te horen zeg. Dat is niet de manier waarop wij onze kipburger willen presenteren. Wij gaan deze beter verpakken zodat u een keurige kipburger ontvangt en u lekker kunt blijven smikkelen. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

VdE
21 juni 2024

Vriendelijke service

Reactie van Bram Ladage

Beste fam vd Ent, het doet ons goed te horen dat, u als vaste gast bij ons, onze service als vriendelijke ervaart. Wij doen ons uiterste best om dit als team uit te stralen. Tot snel weer, groetjes team Bram Ladage Hoogvliet

FH de jong
17 juni 2024
Reactie van Bram Ladage

Beste meneer de Jong, bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het achter laten van een prachtige review! Wij hopen u in de toekomst vaker te mogen voorzien van de lekkerste patat! Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Robert
14 juni 2024

Eten is goed. Alleen jammer dat wanneer je een patatbox 2-3 personen a 9,50 euro besteld deze maar voor 3/4 gevuld is.

Reactie van Bram Ladage

Beste Robert, wat goed te horen dat het zo goed gesmaakt heeft! Wij zullen in het vervolg erop letten dat de box volledig gevuld is. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Anonieme
30 mei 2024

Altijd lekkere patat die netjes op aangegeven tijd bezorgd wordt. Bramladage Hoogvliet is de beste Bram!

Reactie van Bram Ladage

Wauw! Bedankt voor uw positieve review. Hier zijn wij enorm blij mee. We doen onze uiterste best om dit niveau vast te houden. Tot snel, groetjes Bram Ladage Hoogvliet ‘de beste Bram Ladage ;)’

Hof
25 mei 2024

Nee.

Reactie van Bram Ladage

Beste Hof, bedankt voor uw kort en bondige review! Hier gaan we mee aan de slag!

Barbera
25 mei 2024

Via website bestel ik altijd, en altijd goed en lekker

Reactie van Bram Ladage

Beste Barbera, wat fijn dat alles weer naar wens was. Het doet ons ook goed te zien dat wij onze vaste gasten blij kunnen blijven maken. Goed weekend gewenst en tot kijk! Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Stelt
20 mei 2024
Reactie van Bram Ladage

Beste Stelt, bedankt dat u de tijd en moeite genomen heeft om deze mooie review achter te laten. Het motiveert ons om iedere dag opnieuw de lekkerste Brammetjes te blijven maken. Tot snel! Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Ineke van Vliet
18 mei 2024

Het eten is lekker, de bezorging op zich prima . Maar niet voor de eerste keer ontbrak de pindasaus aan m'n bestelling.

Reactie van Bram Ladage

Beste Ineke, dat is niet wat u van ons mag verwachten. Wij hebben u een mailtje gestuurd met daarin een passende oplossing. Wij hopen u snel weer te mogen voorzien van onze lekkere Brammetjes, dit maak mét de gewenste sauzen. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Jaap den Arend
12 mei 2024

De potjes pindasaus waren gescheurd en pindasaus was in de frites gelekt. Frites en restanten pindasaus weggegooid. Vermoedelijk is bezorger gevallen of heeft bestelling laten vallen

Reactie van Bram Ladage

Beste Jaap, Onze excuses voor dit ongemak! Ik heb uw zojuist een mailtje toegestuurd met daarbij een gepaste oplossing. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Hans Ooykaas
6 mei 2024

mag niet met volle mond praten

Reactie van Bram Ladage

Beste Hans, hahaha wat een grappige review! Dit maakt onze dag direct goed. Wij zijn blij dat alles naar wens was en dat u met volle mond heeft kunnen genieten van onze Brammetjes. Tot snel!

Jara Skokan
5 mei 2024
Reactie van Bram Ladage

Beste Jara, bedankt voor uw 5 sterren review! Wij zijn erg blij dat alles naar wens was. Wij gaan onze uiterste best doen om deze kwaliteit vast te houden. Tot snel, groetjes Bram Ladage Hoogvliet

Julia Monteiro
26 april 2024

Heerlijke bram en super goeie service 💪🏾👍🏽

Reactie van Bram Ladage

Lieve Julia, bedankt voor us positieve review! Het lezen van uw blijdschap motiveert ons éxtra om dagelijks weer de lekkerste patat van bet land te bereiden. Goed om te zien dat u zo een groot fan bent. Hopelijk tot snel, groetjes team Bram Ladage Hoogvliet.

Astrid
25 april 2024

Patat was op verzoek goed doorgebakken maar de porties medium waren klein.

Reactie van Bram Ladage

Beste Astrid, wat fijn om te horen dat de patat naar uw wens bereid was. Een kleine moeite, maar wij doen dit graag voor u! Wij zullen alert zijn op de hoeveelheden, zodat u kunt blijven genieten van onze overheerlijke Brammetjes. Hopelijk tot snel. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Hans Ooykaas
18 april 2024
Reactie van Bram Ladage

Beste Hans, Wij bedanken u voor deze mooie 5 sterren review. Als vaste en gewaardeerde klant die u bent waarderen wij het enorm dat ook het bezorgen u goed is bevallen! Hopelijk tot snel. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Ozan Sargin
12 april 2024

18:07 besteld, 19:40 aangekomen Patat was slap en op elkaar gedrukt

Reactie van Bram Ladage

Beste Ozan, wat vervelend om te horen dat wij teleurgesteld hebben. Wegens enorme drukte van gister hadden wij helaas te maken met langere wachttijden dan u van ons gewend bent. Wat betreft dat patat, onze excuses voor dit ongemak. Wij zullen hier scherper op letten. Hopelijk zien wij alsnog bij ons terugkeren. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Marc
8 april 2024

Laat besteld maar binnen 10 minuten bezorgd. Super

Reactie van Bram Ladage

Beste Marc, bedankt voor uw positieve review! Het doet ons goed om te horen dat alles naar wens was!

VdE
5 april 2024
Reactie van Bram Ladage

Beste fam vd Ent, bedankt voor deze 5-sterren review! Dat motiveert ons team om dagelijks de lekkerste goud-gele Brammetjes met liefde te blijven maken! Hopelijk tot snel. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet.

Sadi
28 maart 2024

Snelle bezorging,alleen klopte mijn bestelling niet helemaal.2 medium friet ipv 1 grote en 1 medium. Leek net 2 kleine brammetjes.Pindasaus was droog.

Reactie van Bram Ladage

Beste Sadi, wat fijn om te horen dat de bezorging zo snel was. Toch jammer dan dat uw bestelling qua formaat wellicht niet helemaal in orde was. Wij zullen hier beter op letten, bedankt voor uw feedback. Hopelijk tot de volgende! Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Jesper Heslinga
27 maart 2024
Reactie van Bram Ladage

Beste Jesper, bedankt dat u de moeite heeft gedaan om een positieve review achter te laten! Het lezen van een positieve reactie laat ons als team weer stralen vandaag. Hopelijk tot snel! Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet.

Van Straten
13 maart 2024

Woensdagmiddag 13 maart had een bestelling geplaatst om 16.40 af te halen. Ik kwam 16.44 aan en de 3 medewerkers zaten nog te kletsen en vroegen niet of ik geholpen kon worden. Nadat ik zelf aangaf dat ik een bestelling had geplaatst werd mij verteld dat ik nog 3 minuten moest wachten en de bestelling op dat moment pas de frituur in ging. Dit is meerdere keren gebeurd. Slechte service en de aangegeven tijd wordt niet aangehouden. Heel erg vervelend wanneer je vervolgens de spits in rijdt en je gezin thuis op het eten zit te wachten.

Reactie van Bram Ladage

Goedemiddag beste van Straten, wat vervelend om te horen dat uw bezoek van afgelopen woensdag niet was zoals u van ons mag verwachten. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij streven ernaar uw bestelling op de gewenste afhaaltijd klaar te zetten. In het vervolg zullen wij hier alert op zijn. Hopelijk tot snel! Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Diana
18 februari 2024

Helaas was de bestelling weer niet compleet zo vervelend.

Reactie van Bram Ladage

Beste Diana, onze excuses voor dit ongemak! Klopt het dat u vanochtend (19-2) een oplossing heeft gevonden met een van onze medewerkers? Wij hopen u ondanks het foutje snel weer te mogen begroeten aan de winkel. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Karin
17 februari 2024

De bezorger was al snel met de patatjes en de Bram hamburger. Wat een heerlijke hamburger zeg, met een héérlijke saus erop! En ja, de patatjes smaakten ook weer weergaloos. De patat is een tijd echt minder geweest. Zaten er onder in je zakje allemaal harde bruin gebakken stukjes. Daar betaal je niet voor! Maar nu is de patat pico bello in orde. Buikie vol :D

Reactie van Bram Ladage

Beste Karin, wat fijn dat u de tijd genomen heeft voor deze positieve en uitgebreide review. Wij hebben inderdaad de laatste tijd extra aandacht besteed aan de zoals wij dat noemen, patat perfectie! Goed om te horen dat u als fijnproever dit direct opgemerkt heeft. Hopelijk mogen wij u snel weer voorzien van een overheerlijk Brammetje én Bramburger! Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

N.van der Meijde
11 februari 2024

was zeer tevreden over de gefrituurde snacks , alleen patat mag wat langer door gebakken worden en mijn vrouw vond de pindasaus te pittig. en vind het jammer dat jullie de grove frikandel niet meer hebben maar is misschien te weinig vraag naar . en voor de bezorging compliment want is tot nu toe altijd mooi op tijd. Mvg. N.van der Meijde Succes

Reactie van Bram Ladage

Beste van der Meijde, bedankt voor uw positieve review! Wij zullen voortaan nog scherper zijn op het bakken van onze overheerlijke Brammetjes. Zoals u zelf al raadde is de grove frikandel helaas niet door iedereen zo geliefd. Bedankt voor uw complimenten verder, dit zullen onze bezorgers waarderen! Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet.

Eline
3 februari 2024
Reactie van Bram Ladage

Beste Eline, bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze mooie 5-sterren review achter te laten! Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Kees
2 februari 2024

Beetje jammer als je online besteld voor afhalen, dat ze het pas gaan bereiden als je aankomt op het gekozen tijdstip.

Reactie van Bram Ladage

Beste Kees, wat vervelend om te horen dat de bestelling nog niet gereed was bij aankomst. Dit had te maken met de grote drukte waardoor het iets langer duurde dan u van ons gewend bent. Excuses voor dit ongemak! In het vervolg zal de bestelling weer stipt op tijd zijn. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

Anoniem
28 januari 2024
Reactie van Bram Ladage

Wauw! 5 sterren. Bedankt dat u de tijd heeft genomen op een positieve review achter te laten. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet

SANDRA
28 januari 2024

We hebben genoten!

Reactie van Bram Ladage

Beste Sandra, het doet ons enorm goed dat u zo genoten heeft! Volgende keer zullen wij er weer voor zorgen dat u opnieuw zo kunt genieten, waar onze Brammetjes voor bedoeld zijn. Hopelijk tot snel. Groetjes, team Bram Ladage Hoogvliet